کولر گازی گری 24000

کولر گازی گری gree - قدرت 24000 هزار - قابلیت میکروب زدایی : سیستم نانوسیلور- فیلتر ضد باکتری - فیلترهای تصفیه هوای چندگانه - فیلتر تصفیه هوا - لوازم جانبی : دستگاه کنترل از راه دور-دفترچه راهنمای کاربر-لوله مسی-پایه و پیچهای اتصال پنل - سایر ویژه گی ها : سیستم خواب راحت -  تایمر - راه اندازی مجدد خودکار - مبدل گرمایی چند بعدی کولر گازی های کولرنیو بهترین نوع برای انتخاب است کولر گازی های 

برای ادامه مطلب کولر گازی گری کلیک کنید: 

 

https://coolernew.com/product/gree-g2-matic-h24c3/

اسپلیت ۲۴۰۰۰ گری G2matic H24C3 از قدیمی ترین و معتبرترین برند‌های ساخت چین در بازار ایران می‌باشد، کولر گازی‌های گری از پرفروش ترین کولر گازی‌ها در ایران نیز که از قدیمی بودن این برند است. که این مسئله به خاطر طراحی زیبا، ساختار قدرتمند و تنوع در مدل و ظرفیت های مختلف کولر گازی گری است.

کولر گازی گری مدل G2matic H24C3 مخصوص مناطق حاره ای با کمپرسور‌های پیستونی می‌باشد که از راندمان بسیار بالایی برخوردار است. این کولر گازی‌ ویژگی‌هایی دیگر همچون طراحی منحصر به فرد و همراه با عملکرد در دمای بسیار بالا تا 54 درجه سانتیگراد و فیلترهای تصفیه هوا، نمایشگر ساعت و نظافت خودکار را دارا می‌باشد. همچنین ظرفیت ۲۴۰۰۰ کولر گازی گری، آن را برای محیط‌هایی به مساحت 30 تا 60 متر مناسب کرده است.